بهترین وکیل پایه یک تهران (لیست 10 تایی)

گودرز افتخار جهرمی

گودرز افتخار جهرمی حقوقدان، وکیل پایه یک دادگستری، عضو سابق هیئت علمی مرکز، رئیس سابق دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، رئیس چندین دوره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو اسبق شورای نگهبان  و … می‌باشد. 

غلامعلی ریاحی

یکی از وجه تمایز بیشتر پرونده‌های غلامعلی ریاحی، سیاست می‌باشد. بیشتر پرونده‌های معروف او در دفاع از اشخاص مشهور سیاسی است و یا مربوط به اتفاقات سیاسی و اجتماعی و مطبوعات می‌شود. این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند.

مونا ترابی

مونا ترابي، وكيل پايه يك دادگستري، عضو كانون وكلاي مركز با بيش از 10سال سابقه كار موفق در عرصه وكالت، از موفق‌ترين وكلاي ايراني، كارشناس ارشد حقوق خصوصي و مديريت موسسه حقوقي بين المللي عدالت آريايي با در اختيار داشتن مجموعه‌ايي قوي و متبحر در پرونده‌هاي متعدد كيفري و ملكي … افتخار دارد با ارايه خدمات حقوقي و جزايي و تجاري به كليه اشخاص اعم از حقيقي و حقوقي در موارد ذيل اقدام نمايد:

مسعود اسلامی‌مهر

مسعود اسلامی‌مهر، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی از کانون وکلاء مرکز، با 22 سال سابقه کار وکالت و بعنوان رئیس هیأت مدیره مؤسسه حقوقی و داوری صلح صدرا افتخار دارد با اتکاء به تجربه طولانی در شرکت‌های متعدد دولتی و خصوصی و نیز انجام بسیاری از پرونده‌های قضایی خاص با ارائه خدمات مشاوره‌ای و وکالتی در دعاوی حقوقی، تجاری، کیفری و به‌ویژه در امور ملکی و در موارد ذیل همکاری نماید از آن جمله:

4004 602 0915